چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
تصاویر/ دیدار روسای هیئت های  ورزشی کاشان  با آیت الله سلیمانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه درکاشان به تقویت ورزش های بومی و محلی اشاره کرد وگفت : تقویت وسرمایه گذاری درورزش های بومی و محلی موجب توسعه ورزش می شود

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، در دیدار رئیس اداره ورزش و جوانان و روسای هیات های ورزشی کاشان به ارزش و جایگاه ورزش در دین مبین اسلام اشاره کرد و اظهارداشت : ورزش موجب سلامت جسم  و روح انسان می شود .

امام جمعه  کاشان با اشاره به حضور قدرتمندانه ورزشکاران کاشانی در میادین ورزشی کشور و جهان گفت: حضور ورزشکاران کاشانی در میادین مختلف ورزشی فضای ورزشی شهر را تحت تأثیر  ورزشخواهی و ورزش دوستی خود قرار داده است.

عضو خبرگان رهبری در بحث ورزش بانوان اذعان داشت که از آنجایی که پوشش بانوان می‌توانند در سلامتشان موثر باشد باید بستر ورزش را برای بانوان در یک فضای امن و ویژه مهیا کرد.

آیت الله سلیمانی خاطرنشان کرد: ورزش عامل سلامت و شادابی نشاط و عامل تضمین تحکیم  بنیاد خانواده است .

وی، در پایان با بیان اینکه همیشه  به ورزش نیاز داریم ابرازداشت : اگر ما بدانیم که ورزش چقدر میتواند در تضمین سلامت ،صرفه جویی در دارو و درمان موثر باشد قطعاً مطمئن خواهیم بود که بگویم که سرانه ورزشی ما بالاترین سرانه خواهد بود .

شایان ذکراست در ابتدای این دیدار، پس از ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده ورزشی توسط سلامیان رئیس اداره ورزش و جوانان روسای هیئات ورزشی کاشان به بیان مشکلات حوزه ورزش دراین شهرستان پرداخته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha